Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Αισθητή η παρουσία του Νότιου Αιγαίου στο «2ο Agro Quality Festival»


Τα εύσημα και τον θαυμασμό των επισκεπτών του «2ου Agro Quality Festival», που πραγματοποιήθηκε στην «ΤΕΧΝΟΠΟΛΙΣ» του Δήμου Αθηναίων στο Γκάζι στις 13, 14 και 15 Μαΐου του 2011, απέσπασε η συμμετοχή της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, όπου τα προϊόντα και οι μοναδικές γεύσεις των νησιών μας προβλήθηκαν οργανωμένα σε ένα ευρύ κοινό.
Στο Φεστιβάλ, όπου παρέστη ο αντιπεριφερειάρχης Σωτήρης Παμπάκας, συνοδευόμενος από τον ειδικό του σύμβουλο Αντώνη Κολιάδη, επιβεβαιώθηκε και αναγνωρίστηκε η ποιότητα της ντόπιας παραγωγής, με Αγροτικούς Συνεταιρισμούς και Ενώσεις της Περιφέρειάς μας να αναδεικνύουν ό, τι ποιοτικότερο διαθέτει ο τόπος.

Ανακοίνωση της Λαϊκής Συσπείρωσης Νάξου και Μικρών Κυκλάδων


για δρόμο Κορώνου-Σκαδού
Όπως γνωρίζετε σχετικά με το δρόμο Κορώνου-Σκαδού η Λαϊκή Συσπείρωση έχει αναδείξει το πρόβλημα από την αρχή μέσα από τις περιοδείες που έκανε στα χωριά και κάλεσε τα τοπικά συμβούλια και την τοπική κοινωνία να συμμετέχει ώστε να πιέσουμε για άμεση λύση του προβλήματος. Επίσης, το θέμα αναδείχθηκε από τους συμβούλους της Λαϊκής Συσπείρωσης στην Περιφέρεια. 
Καταγγέλλουμε όλους τους αρμόδιους που με την αδιαφορία και την ανευθυνότητά τους πέντε χωριά παραμένουν αποκλεισμένα τόσο καιρό.
Στηρίζουμε και θα συμμετέχουμε στον αγώνα και στις κινητοποιήσεις των κατοίκων του Απόλλωνα, της Κωμιακής, της Μέσης, του Σκαδού και της Κορώνου. 

Ανακοίνωση των φορέων και επαγγελματιών της ορεινής Νάξου για το θέμα του δρόμου Κορώνου - Σκαδού

 
Στις 15–5–2011, στο Πνευματικό Κέντρο Κορωνίδας, παρουσία και των: Αντιδημάρχου Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων κ. Αντώνη Μανιού, του εκπροσώπου της Τοπικής Κοινότητας Σκαδού κ. Πάσουλα Μιχάλη  και του Προέδρου της Τοπικής Κοινότητας Κορωνίδας κ. Ιάκωβου Μπαρδή, οι παρακάτω υπογράφοντες φορείς,  επανεξετάζοντας τα επιπρόσθετα στοιχεία και υλοποιώντας την προηγούμενη απόφαση της 7 Μαΐου 2011, αποφάσισαν τα εξής:
Την Τρίτη 17 Μαΐου 2011, ώρα 9.00 π.μ. αντιπροσωπεία των φορέων και όσων υποστηρίζουν την κίνηση :

Οι Κυκλάδες εκπέμπουν SOS καθώς βουλιάζουν στο πέλαγος της αδιαφορίας και των σκουπιδιών


Δελτίο Τύπου του βουλευτή Κυκλάδων Γιάννη Βρούτση

 «Η πρωτόγνωρη κυβερνητική αδιαφορία και η νεοεισαγόμενη γραφειοκρατία, οδηγούν τις Κυκλάδες και τον τουρισμό μας σε αδιέξοδο.
Την ώρα που έχει ήδη ξεκινήσει η τουριστική περίοδος και τα νησιά μας μάχονται για να κερδίσουν το στοίχημα της ανταγωνιστικότητας του τουριστικού προϊόντος, η κυβέρνηση όχι μόνο ολιγωρεί, αλλά στήνει και νέα γραφειοκρατικά αναχώματα. 
Η κατάσταση που βιώνουν σήμερα τα νησιά μας, με τα σκουπίδια να τα «πνίγουν», δεν έχει προηγούμενο.

Εξοικονόμηση Ενέργειας


Ομιλία του Αντιπεριφερειάρχη Γιώργου Πουσσαίου σε ημερίδα για την εξοικονόμηση ενέργειας.

Αγαπητοί φίλοι και φίλες,
Θα ήθελα καταρχάς να ευχαριστήσω τους διοργανωτές της παρούσας εκδήλωσης για την πρόσκληση και να τους συγχαρώ για το θεματικό αντικείμενο της που τυγχάνει να είναι επίκαιρο σε παγκόσμιο επίπεδο αλλά και να μας αφορά ειδικά στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, την οποία εκπροσωπώ.
Η εξοικονόμηση ενέργειας αποτελεί την πρώτη και σημαντικότερη παράμετρο της ενεργειακής πολιτικής της ΕΕ με στόχο την επίτευξη εξοικονόμησης πρωτογενούς ενέργειας σε ποσοστό 20%. Η εξοικονόμηση ενέργειας όπως όμως όλοι μας καταλαβαίνουμε εξαρτάται σε σημαντικό βαθμό από την ανθρώπινη συμπεριφορά και συνήθειες. Η συμμετοχή των πολιτών σε κάθε σχέδιο εξοικονόμησης ενέργειας που εκπονείται από την τοπική ή κεντρική διοίκηση θεωρείται και απαραίτητη και σημαντική, όπως εξίσου σημαντικός είναι και ο ίδιος ο σχεδιασμός  και οι κατευθύνσεις που αυτός δίνει.

ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΙΣΤΙΟΠΛΟΪΚΟ ΟΜΙΛΟ ΝΑΞΟΥ

Αθρόα υπήρξε η προσέλευση των ιδρυτικών μελών του Ν.Ι.Ο.ΝΑΞΟΥ (ποσοστό συμμετοχής 77%) στις αρχαιρεσίες του ομίλου που διεξήχθησαν το Σάββατο 14/5/2011 για την ανάδειξη του πρώτου Δ.Σ. και Ε.Ε.
            Η τάξη και η οργάνωση της εφορευτικής επιτροπής ήταν υποδειγματική. Επακολούθησε η ανακοίνωση των επιτυχόντων του εκλογικού σώματος κατά σειρά προτίμησης. Στη συνέχεια συγκεντρώθηκαν οι επτά πρώτοι και σύμφωνα με το καταστατικό, με μυστική ψηφοφορία, προέκυψε η σύνθεση του Δ.Σ. του Ν.Ι.Ο.ΝΑΞΟΥ, που είναι η παρακάτω:

Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Πανναξιακού Α.Ο.



 Με επιτυχία πραγματοποιήθηκαν την Κυριακή 15 Μαϊου 2011 οι εκλογές για την ανάδειξη του νέου ΔΣ του Πανναξιακού ΑΟ με τη συμμετοχή 236 φίλων και μελών του Σωματείου.


Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των εκλογών εκλέχτηκαν 15 τακτικά και 2 αναπληρωματικά μέλη που θα αποτελέσουν το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Πανναξιακού ΑΟ.
 Τακτικά Μέλη: